Lato, joga w górach - Tęczowa Dolina

14 - 18.08.2019

Beskid Wyspowy- malownicza miejscowość Rozdziele 145.
Sesję jogi odbywają się 3 razy dziennie, oraz proponujemy wspaniałe zdrowe, vegańskie jedzenie, oparte na ekologicznych warzywach z własnego ogrodu.
Okolica jest piękna. Zamieszkamy w przytulnym, czystym, przyjaznym domu z tarasem na góry.

Czytaj więcej

Joga nad Bałtykiem

19 - 25.08.2019

Joga nad morzem - Matsyasana- pozycja jogi- oznaczająca rybę. Podkreśla postawę przyjętą przez Wisznu dla obrony świata i wszystkich spraw. Pozycja ta rozszerza klatkę piersiową dla pełnego oddychania, oraz ćwiczy mięśnie grzbietowe, oraz biodra. Warsztat jest przeznaczony dla osób regularnie praktykujących jogę, oraz tych, którzy dopiero rozpoczynają. Jest traktowany jako całość. Praktyka jogi wzmacnia całego człowieka. Asana, pranayama i medytacja jest jak rytm kojących fal morskich. Praca z dźwiękiem wprowadza w głęboki relaks. Dodatkowo otrzymamy wsparcie od samej natury wody, ognia, ziemi i eteru.
”Nic nie jest bardziej wszechobecne i nie wnika tak głęboko jak oddech”. B.K.S. Iyengar

Czytaj więcej

Medytacja i Joga (Sny i Kamienie – Suwalszczyzna, jezioro Wysokie)

26.08.-01.09.2019

Medytacja- Joga - zapraszamy do miejsca Sny i Kamienie nad bardzo czyste jezioro Wysokie. Od tego, co fizyczne- od równowagi, symetrii, precyzji- do medytacji. Joga w życiu.
Wzmacniając ciało i system nerwowy pozwalamy otworzyć się na doświadczenia medytacyjne . Odpowiednio skomponowane sekwencje asan orzeźwiają ciało, a pranayamy odprężają system nerwowy, krwionośny, oraz oddechowy. Spożywając lekkie vegańskie posiłki regenerujemy organizm ziemi, oraz swój własny.

Czytaj więcej

Praktyka ze Stefano Bendandi

14 - 15.09.2019

Stefano Bendandi praktykuje jogę według metody B.K.S.Iyengara 20 lat . Uczy w Europie, oraz w Indiach. Studiuje regularnie w RIMYI w Punie, oraz w Bombaju i w Ravennie. Rozpoczął nauczanie w 2007roku i posiada Certyfikat Iyengar Yoga.

Czytaj więcej

Joga na katamaranie w Chorwacji

21 - 28.09.2019

Każdego dnia rano medytacja, zajęcia jogi. Śniadania, lekkie obiady, kolacje pyszne, lekkie, wegańskie, zwiedzanie wysp chorwackich, relaksy i ćwiczenia oddechowe. Medytacje o zachodzie słońca.

Czytaj więcej